Faq's

Najczęstsze pytania

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówień krajowych wynosi od 3 do 10 dni roboczych. Dołożymy wszelkich starań aby skompletować i wysłać zamówienie tak szybko, jak to możliwe.

Jak mogę dokonać opłaty za zamówienie?

Płatności jakie są akceptowane to: tradycyjny przelew bankowy, szybki przelew, blik, kartami płatniczymi oraz PayPal.

Czy mogę dokonać zwrotu?

Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia – w tym wypadku Klient ponosi bezpośrednie koszty odesłania do nas zamówionej rzeczy w nienaruszonym stanie z metką. My natomiast zwracamy całą kwotę zamówienia (razem z kosztami przesyłki poniesionymi przy zamówieniu). Do paczki należy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy. Zwroty są przyjmowane tylko z metką oraz plombą zabezpieczającą. Przed wysłaniem do nas przesyłki prosimy o kontakt mailowy na info@pastelier.pl (od poniedziałku do piątku  godzinach 8:00 -16:00). Pobierz formularz zwrotu

W jakim czasie otrzymam pieniądze za zwrot?

Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.

Jak anulować zamówienie?

Klient, który złożył zamówienie i wybrał płatność za pobraniem lub przedpłatę, ma możliwość anulowania zamówienia do momentu nadania przez Pastelier przesyłki z zamówionym towarem. Jeżeli z jakichś powodów chciałbyś anulować swoje zamówienie, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pisząc na info@pastelier.pl (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00).

Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

Aktualnie realizujemy wysyłkę tylko do wybranych państw.

Co zrobić z uszkodzoną przesyłką?

W takiej sytuacji Klient powinien przede wszystkim żądać od przewoźnika sporządzenia odpowiedniego protokołu.

Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia?

Obecnie nie możemy jeszcze zaoferować odbioru osobistego zamawianych towarów.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Wydanie faktury VAT jest możliwe, pod warunkiem zaznaczenia odpowiedniej opcji w trakcie składania zamówienia oraz prawidłowo wypełnionych danych wymaganych do wystawienia dokumentu.

  • Brak produktów w koszyku